Good FOOD Good MOOD
Challenge

Foto #8 Doe jij verder.jpg

 

persoonlijke evaluatie van de challenge

Welke score op 7 zou jij jezelf geven?

 

Ik zet hieronder de TO DO's van de voorbije week nog eens op een rijtje:

 

  • #1 Je motivatie en doel noteren.

  • #2 Mindful eten (goed kauwen, 20x/hap, en Hara Hachi bu = stoppen met overeten).

  • #3 Je dagboek bijhouden.

  • #4 Start de dag met een gezond ontbijt (de 6 V's).

  • #5 De juiste verdeling op je bord met groenten in de hoofdrol.

  • #6 Start de dag met een glas water en drink daarna een glas water per (anderhalf) uur.

  • #7 Doe dagelijks minstens 30 minuten aan beweging (wandelen, fietsen, andere sporten).

Stuur je score en feedback naar dietiste.natalie@gmail.com of plaats een 'comment' onder de post op Facebook en Instagram. Welke TO DO's waren gemakkelijk haalbaar, aan welke ga je nog meer aandacht besteden?
Ik ben benieuwd hoe jij de challenge hebt ervaren!

De vraag is nu: lukt het jou om de ingeslagen weg zelf verder te zetten?


Wil je graag weten hoe het voor jou verder kan? Dan bekijken we samen wat voor jou een goede strategie kan zijn om je eetgewoontes blijvend aan te passen.

=> Ga terug naar de mail om te kijken wat we samen nog kunnen doen.